יום רביעי, 28 בינואר 2015

the daily look - winter

הי כולם!
החלטתי לעשות סדרה חדשה בבלוג בה אני מספרת על כמה מוצרים חדשים שהצטרפו לשגרת היום שלי! והפעם,לימי החורף הקרים!




יאללה מתחילים

careline color code in very purple
כבר הרבה זמן שאני מחפשת את אודם סגול מוצלח. אחד פגמנטי, עמיד ושמחמיא לצבע העור שלי. סוף סוף מצאתי את האחד!!! הוא פשוט מושלם, מחזיק לכמה שעות,מאט על השפתיים אך לא מייבש אותם ועוד ועוד. ממליצה לכל אחת שעוד לא מצאה את הסגול שהיא אוהבת על עצמה לנסות אותו.
מחיר: 108 שקלים ללא מבצע (כרגע ב40 שקלים בסופר פארם)

 victorias secret midnight exotics perfume
אני כמעט בטוחה שזה ריח יחסית חדש בארץ. הוא מכיל בתוכו הכל- וניל,פירות ומתיקות מעודנת לגמרי. אני אוהבת שהוא בוגר ולא עוד בושם מתוק כמו סוכריה. יש לו ריח מיוחד שיושב ולא מתאמץ. אהבתי מאוד
מחיר: נע באיזור ה70 שקלים


rimmel match perfection
את הסומק הזה הזמנתי דרך האינטרנט לא מזמן וכהוא הגיע חייבת להודות שבהתחלה די התאכזבתי. המרקם שלו מאוד אבקתי והוא לא כל כך פגמנטי. החלטתי לתת לו בכל זאת הזדמנות עלי והצבע פשוט מהמם! נכון, צריך להעמיס את המברשת בהרבה חומר יחסית אבל זה מעולה לימים שאת ממהרת ולא יכולה להתעמק כל כך בהנחת הסומק. הוא משתלב יפה על העור והגוון שלו ורדרד אבל לא ברבי מידי.הסומק מגיע בשלוש גוונים- ברונז,ורוד,וערבוב בינהם.
השילוב עם האודם הסגול הוא במפתיע מוצלח! ערבוב בין כהה לבהיר שאני מאוד אהבתי
המחיר: 25-30 שקלים
לקנייה:http://www.ebay.com/itm/231327533177?_trksid=p2059210.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

שמן טיפולי של maroccanoil
כמו שכבר אמרתי- השיער שלי זה התסבוך שלי. השמן הזה מוריד את הנפיחות ומעניק לתלתלים קלילות וגמישות
מתאים גם לבנות עם שיער חלק שסובלות משיער יבש-בעיקר בימים הקרים שהשיער מתחיל להיות יבש אני מאוד ממליצה על שמנים לשיער ובמיוחד זה!
המחיר שלו קצת מוגזם אבל בהחלט שווה את זה!
מחיר: באזור ה160 שקלים תלוי איפה קונים

טוב חברות זה הכל להיום! מקווה שנהניתם!
מוזמנות לשתף אותי במוצרים מהשגרה היום יומית שלכן למטה
שירי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה