יום שישי, 16 בינואר 2015

המוצרים האהובים עלי לשנת 2014! פוסט ראשון בבלוג!

הי כולם!


אז כמו שכולנו יודעות שנת 2014 נגמרה לפני כמה ימים. אני חייבת להודות שאין רגע יותר טוב בשביל לקחת הפסקה, להסתכל לאחור ולחשוב איך אני רוצה שהשנה הזאת תראה ומה אני יעשה בשביל זה? תנצלו את הרגע לחשוב ולהסיק מסקנות. טוב.. לא בשביל זה אנחנו פה! היום אני אראה לכם את כל המוצרים הכי אהובים עלי מהשנה שחלפה. תהנו!


revlon just bitten kissable balmstain
הצ'אבי סטיקס של רבלון עשו בשבילי עבודה מדהימה השנה! מבחר מהמם של צבעים,מרקם מושלם והצבע נשאר לאורך זמן. אפשר למצוא בפארמים במבצע חולף בין 30 ל50 שקלים והמחיר הרגיל הוא בערך 100. ממליצה בחום!
אהבתי במיוחד את גוונים 055-אדמדם שימרי ו005-אדום סגלגל

inglot brushes
השנה אינגלוט הפתיעו אותי ובגדול עם המברשות שלהם! אני חייבת להמליץ במיוחד על השלושה האלו:
1ss- מברשת שטוחה להנחת פודרה. לא משנה כמה פודרה תעמיסי על הפנים זה לא יראה כבד עם המברשת הזאת! היא קלילה ואורירית. הבעיה היחידית שמצאתי בה היא שהמוט הארוך לא נכנס בשום תיק איפור בצורה מושלמת ככה שהטאץ' אפים עם הפודה לא יהיו איתה.
6ss-מברשת ערבובים קלאסית שעושה את העבודה. בדיוק כמו ה1ss היא אורירית ולא מעמיסה יותר מידי חומר.
23t- מברשת האיילינר הכי טובה שניסיתי מעולם!!! היא צפופה דקה וחדה והאיילינר יוצא איתה פשוט מושלם. נותן לך אפשרות לנסות כל מיני צורות ודגמים על העין מבלי לשבת שעות בכל פעם.


maybelline eyestudio gel eyeliner
אם כבר מדברים על איילינר אני חייבת להמליץ על האיילנר ג'ל של מייבלין. הוא קרמי ונוח לשימוש, מתקבע על העור,שחור ופגמנטי ומחזיק לאורך זמן מבלי להתקלף. ממליצה מאוד.
לא אהבתי כל כך את המברשת שהגיעה איתו אך המברשת של אינגלוט עשתה עבודה מדהימה!

victoria's secret fragrance  mists
אם יש משהו שויקטוריה מצטיינת בו זה ספריי גוף. המגוון המהמם של הריחות שמתחבר לכל אחת והנגישות של הספרי בכל מקום פשוט עושים את העבודה. ממש נהניתי מהאריזות הקטנות שאפשר לזרוק לכל תיק ולהיות בטוחה שתריחי טוב כל היום. אלה הריחות האהובים עלי אבל כמובן שיש עוד כמה שאהבתי (כמו mango temptetion וsheer love) אני בטוחה שברגע שתחשפו למגוון הריחות, תמצאו משהו בשבילכם.
המחיר- נע בסביבות ה70 שקלים.

 


rimmel stay matte faundation
חייבת להודות שלא ציפיתי מהמייקאפ להיות מדהים עקב המחיר המצחיק שקניתי אותו (25 שקלים מתוך המבצע 4 ב100) אבל השנה המייקאפ נהיה האהוב עלי מבין רבים! הוא קליל למריחה,נותן כיסוי יפה,מחזיק בקלות יום שלם ודואג שהפנים שלך ישארו חסרות ברק (ולא מתות) כל היום.

life oil control absorbing sheets
סופגי השמן של לייף עושים עבודה מושלמת על עור שומני. ברגע שאת מרגישה שהעור מתחיל להבריק מעבירה דף אחד בתפיחות על הפנים והברק נעלם! האריזה נוחה וקטנה ככה שאפשר לזרוק אותם לכל תיק ותיק איפור. המוצר הזה הציל אותי השנה בימים החמים
מחיר: 20-25 שקלים ללא מבצע

maybelline brow drama
מסקרה לגבות שפשוט עושה את העבודה. היא לא ממלאה את הגבות בצורה חדה רק נותנת הדגשה קלה ודואגת שהגבות לא יזוזו ממקומם כל היום. עוד מוצר מוצלח במחיר מצחיק.

nyc smooth skin bronzer in sunny
אני בטוחה שרובכם כבר שמעתם על הברונזר הזה הרבה יותר מידי אבל אני חייבת להמשיך את המחמאות. הוא פיגמנטי ומהמם אך עדיין לא כתמי. המרקם שלו נעים ולא אבקתי מידי והוא יושב מהמם על העור. הייתי שמחה אם הוא היה מחזיק קצת יותר זמן עלי אבל לימים לא עמוסים הוא מושלם. את שלי קניתי באיביי ואני יודעת שאפשר למצוא אותו בעוד אתרים כמו אייהרב,ביוטי ביי וביוטי ג'וינט במחיר מצחיק של 3-4 דולר.


קרם שיער לבניית תלתלים של נטורל פורמולה
בתור מתולתלת אני חייבת להודות שמעולם לא הייתי מאה אחוז שלמה עם השיער. לא מצאתי דרך לגרום לא להראות טוב ובשלב מסויים פשוט התייאשתי. נטורל פורמולה הוכיחו את עצמם בשבילי בתור החברה שמייצרת את מוצרי השיער הכי טובים למתולתלות בפארמים! כל אחד מהמוצרים שלהם נתן לשיער שלי אופי אחר והם גרמו לי לחזור להינות מהתלתלים. על הקרם הזה אני חייבת להמליץ במיוחד- הוא מגלגל את התלתלים ודואג שהשיער לא יהיה נפוח מידי. מושלם!

 neutrogena deep moisture body lotion
העור של בגוף ממש יבש ורגיש ככה שאין סיכוי שאני אצא מהמקלחת בלי למרוח קרם גוף. עם כמה שאני נהנית מהקרמים של ויקטוריה סיקרט וללין הקרם הזה של ניוטרוג'ינה מבצע את העבודה הכי טוב שאפשר. המרקם עשיר ולחותי שמשאיר את הרגליים מבריקות נעימות וחלקות. לא מצאתי הבדל בין הגרסה לעור יבש לבין הגרסה לעור רגיש ויבש מאוד ככה שלא משנה איזה אחד תמצאו בחנות, תקנו (;

garnier miceller water
מי המיסלר של גרנייר הם חיכוי לביודרמה המפורסם. חייבת להודות שאת הביודרמה לא ניסיתי עקב המחיר המוגזם שלו אבל מסיר האיפור הזה הוא אחד הטובים שניסיתי! האיפור יורד בקלות בלי שום צורך לשפשף ויחד עם זאת המים עדינים ומרככים את העור. ממליצה לכל בעלות העור הרגיש מביננו ולכל אחת שעוד לא מצאה מסיר איפור שמסיר את כל האיפור ובעדינות
המחיר: 70 שקלים ללא מבצע

gsrnier garnier moistur match for combination skin
קרם הלחות של גרנייר לעור מעורב עד שמן מושלם לבנות שרוצות לחות קלילה שלא תעמיס להן על העור ולא תגרום לפצעונים. הקרם קליל ומעורר, מחייה את העור ונעים להרגיש.
מחיר: 80 שקלים ללא מבצע

estee lauder daywear moisturizer for normal-combination skin
האמת שקיבלתי את הקרם הזה במתנה אחרי קנייה גדולה שעשיתי בדיוטי פרי של מוצרי אסתי לאודר ולא ציפיתי שהוא יהיה מדהים. כשניסיתי אותו הייתי מופתעת לטובה איך שהוא עורר את העור שלי ונספג בקלות. לא משנה כמה קרם תעמיסי על העור הוא עדיין לא ירגיש כבד ויספג בצורה מושלמת. הבעיה היחידה שלי בו היא האריזה, לא מתה על אריזות שצריך להוציא את הקרם ללא שפורפרת כי ככה הקרם מתקלקל הרבה יותר מהר לכן אני ממליצה להוציא עם מקל ארטיק את החומר כדי לא לזהם את הקרם.

טוב זה לא היה קצר אבל סיימנו!
שתהיה לכולנו שנה מדהימה!!
מקווה שנהניתם ועזרתי לכם,נתראה בפוסט הבא
שבת שלום
שירי 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה