יום שישי, 13 בפברואר 2015

the daily look- מראה בובתי

הי כולם!
היום החלטתי לשתף אתכן במראה שהתחלתי ללכת עליו בזמן האחרון וזה מראה בובתי- הכיסוי המושלם,הלחיים הורודות,הריח המתוק והאודם האדמדם. המוצרים האלה משחקים לגמרי לטובת המראה הזה ואני אשמח לשתף אתכן בהם!


maybelline dream touch blush n.07
סומק קרם של מייבלין,אחד הסמקים המוצלחים שניסיתי! מחזיק זמן,משתלב יפה על העור וקל למריחה. הצבע הזה (07) הוא ורדרד קליל שנראה לא מתאמץ ומחמיא ביותר. אני אוהבת גם להשתמש בזה כבסיס לגלוס על השפתיים!
מחיר: 90 לפני מבצע


victorias secret pink sweet&flirty body mist
אני מעריצה גדולה של ויקטוריה סיקרט וזה המוצר הראשון שניסיתי מסדר פינק ואני חייבת לומר שהתאהבתי! הבושם מחזיק, הריח מושלם והאריזה נוחה במיוחד. ממליצה!

forever 21 love&beauty mini beauty blender
הייתי מופתעת מאוד כשניסיתי את הביוטי בלנדר של פוראבר 21. הוא נותן כיסוי מושלם ויפייפה ומאוד נוח שהוא קטן כי אפשר להגיע לכל חלק חלק בפנים. הבעיה היחידה שלי איתו זה שצריך להשתמש ביותר מייקאפ מעם מברשת והפסיקו למכור את המייקאפ הזה ככה שאני מנסה לחסוך.
מחיר:  שקלים לחבילה של שלושה


maybelline color whisper in berry ready 85
האודמים מסדרת קולור ויספר מושלמים לכל מי שרוצה אודמים שלא מייבשים את השפתיים ויחד עם זה לא בורחים מהן. הפורמולה מזכירה לי את הליפ באטרס של רבלון והייתי מופתעת מרמת הפיגמנטיות של האודם. הוא החזיק לי באזור השלוש שעות, שזה יפה לאודם לחותי כל כך ואני מאוד שמחה שקניתי אותו!





זהו להיום :)
מוזמנות לשתף אותי בלוקים נוספים שתרצו שאדבר עליהם או על מוצרים שיתאימו ללוק היומי!
שירי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה