יום שישי, 13 בפברואר 2015

איך לשמור על שפתיים רכות ונעימות!

הי כולם!
בעונת החורף כולנו סובלות משפתיים יבשות וסדוקות. אני אישית שונאת את ההרגשה הזאת וגם לא אוהבת את איך שהיא מונעת ממני לשים חלק מהאודמים שלי ולכן היום החלטתי לעשות לכן פוסט שכולו איך לשמור על השפתיים!
יאללה נתחיל :)


דבר ראשון שלפי דעתי הכי הכי חשוב ואני בטוחה שרובכן עושות הוא שימוש במרכך שפתיים!
היום השוק מלא במרכי שפתיים במגוון מחירים ואני חושבת שזה באמת לא משנה אם את אוהבת אותו, העיקר להקפיד להשתמש! תכניסו את זה לשגרת הטיפוח שלכן, כל בוקר וערב אחרי שאנחנו שמות את הלחות לפנים גם על השפתיים שמים.
כמה מהמרכי שפתיים שאני מאוד ממליצה להשתמש:

nivea lip butters
החמאות שפתיים של ניבאה נמכרות בחול בכל הפארמים כמעט אבל גם בסופר פארם מצאתי את החמאות שפתיים של ניבאה. הם פשוט מדהימות! מרככות את השפתיים במידי ומשפיעות עליהן לכל היום.

eos lip balm
הליב באלמים של איאואס שכולנו כבר מכירות הם האהובים עלי. כיפים לזרוק בכל תיק, מגיעים בשלל ריחות וטעמים ועושים את העבודה. חייבת לומר שהם לא משתווים באיכות לחמאות השפתיים של ניבאה או לבליסטקס אבל הם בהחלט כיפים ומעולים.
אפשר למצוא אותם בכל מיני אתרים לקניית איפור וגם באיביי.
מחיר:3-4$


the body shop lip butter
אני מאוד מאוד ממליצה אם יוצא לכן לבקר בסניף של דה בודי שופ לקנות את החמאת שפתיים שלהם! הריחות מדהימים והשפתיים נשארות סופר רכות ונעימות. הבעיה היחידה שלי בהם היא שלפחות האחד שאני משתמשת בו הוא בצבע לבן וכשאני מורחת אותו על השפתיים הן נצבעות בלבן ככה שזה לא כל כך יפה להסתובב איתם בחוץ.

אני מאוד ממליצה גם לשים מרכך שפתיים על יד המיטה ולמרוח כל פעם לפני השינה!

עוד משהו מאוד חשוב שהרבה בנות מוותרות עליו הוא פילינג! כמו שמהפנים ומהידיים מידי פעם חשוב להוציא את העור המת ולחדש את תאי העור כך גם מהשפתיים!
לא צריך לקנות פילינג מיוחד בהמון כסף, אפשר גם להכין אחד מחומרים שאני בטוחה שלכל אחת יש בבית
למדריך לחצו פה
אני ממליצה לעשות פילינג פעם - פעמיים בשבוע ולא יותר

טוב אז אחרי שהשפתיים שלנו רכות ונעימות אני אוהבת גם לתת להן קצת נפח לפעמים. בשביל להשיג את המראה המלא הזה אני אוהבת לקחת מברשת שיניים (מהסוג הזול שהסיבים שלו קשים) לשים עליה קצת וזלין ולשפשף בעדינות על השפתיים. זה ישאיר לכן שפתיים עם מראה מלא ויפה

טוב בנות זהו להיום, מקווה שנהניתן ואתן שורדות את החורף!
שיהיה לכולנו שבוע טוב
שירי


2 תגובות:

  1. פוסט מתוק ותמונות נהדרות :)
    בהצלחה בבלוג!!

    השבמחק